Éves felülvizsgálat



ONLINE PÉNZTÁRGÉP

Éves felülvizsgálat


Az online pénztárgépeket az üzemeltetőknek évente felül kell vizsgáltatniuk a NAV nyilvántartásában szereplő szervizek valamelyikével.

Az éves felülvizsgálat során a szerviz elsődleges feladata az illegális beavatkozások kiszűrése és feltárása. Emellett ellenőrzi és szükség esetén kicseréli az adóügyi ellenőrző egység (AEE) akkumulátorát is, illetve ellátja a pénztárgépet a gyártó által előírt hologrammos matricával amely a felülvizsgálat elvégzését igazolja a hatóság felé.  

Az éves felülvizsgálatot első alkalommal a pénztárgép első üzembe helyezését követő egy éven belül kell elvégeztetni. A felülvizsgálatot ezt követően évente meg kell ismételni, úgy, hogy az egymást követő felülvizsgálatok között legfeljebb egy év telhet el.




Ugrás az oldal tetejére